Filmy a dokumenty o 2. světové válce
|
|
---|---|
Pavel: Ja ti nevim, vazim docela dost a kdyby jsi me nekam daval, mohl by jsi si uhnat slusnou kylu... | |
|
|
DuGalle: Ne myslim dopredu a dozadu, podle toho, jestli mel nebo nemel motor zpetny chod. Ty jsi nikdy nevidel alespon fotku plujici (ne potapejici ) lodi na mori bez pride? | |
|
|
Dzine promiň ale dal bych Tě .... | |
|
|
FRA.Môže byť. | |
|
|
To brano: Nejmenovalo se to Rodinné trampoty oficiála Tříšky? | |
|
|
Inak si spomínam na jednu čb.povojnovú,tuším už soc.komédiu,kde istá rodinka dostala ponuku previezť sa,na vychádzke po malebnom českom venkově,tuším na Sd.Kfz.10.Taký malý osobný povoz pre viacčlennú rodinku.:) ,,Kua,to bych taky bral´´. | |
|
|
HOFI: No pamätám si to tiež už matne,ale čokoľvek iné než 810na by bol zázrak.Ak ma pamäť neklame,tak to bola upravená úprava na X-tú-imitácia na pohon drevoplynom (preto ten ´´komín´´). | |
|
|
Mne staci kdyz jsem vydel tu nemeckou techniku,radsi jsem se dival na tu ponorku K-19. | |
|
|
FUJ06 napsal(a) v č. 714: "Dívali jste se na Vzdálený most v pondělí na primě.Nevím co na to mám řict.Když tak se dívejte zítra(2.díl)" Bridge Too Far 1 + 2 sú oba skvelé filmy, naviac historicky verné až do posledného detailu. Teda až na scénu kde superman z 82. divízie prefrčí popri nemeckej hliadke. |
|
|
|
Plula - máš na mysli nahoru/dolu podle toho jak prosakovala voda chybějící přídí? | |
|
|
Ne, proste "prilozila pod kotel" a plula. Ci-li mame zde plavbyschopnou a vyzbrojenou lod. Jeji palebna sila byla sice o 1/4 nizsi nez puvodne a plout mohla jen na klidnem mori rychlosti nekolika uzlu, ale slovy klasika "pohyb to byl". | |
|
|
Jo, když se posádka chopila vesel a transformovala ho na trirému... | |
|
|
DuGalle: Ovsem Marat byl schopen plavby bez cizi pomoci, jen s vlastnimi silami... | |
|
|