Těžké tanky 2. světové války
|
|
---|---|
Ja som raz videl fotografiju Pantera po súboji s IS2. Ta 122ka mu rztrhla predný štít na veži a z tej veži odtrhlo roh a to poriadne kusisko - tou dierou by sa dalo prejsť. | |
|
|
A co tak tříštivá? Třeba takový D-25T nebo ta 152ka... Na boční pancíř stačily obě ráže bez problémů, podle Svirina na konci roku 1944 zlikvidovala dvojice Jsek osm P.IV právě tříštivou municí, a ještě jednou opakuji, že na battlefieldu jsou i úžasné osobní vzpomínky sovětských tankystů... | |
|
|
89michael napsal v č. 1201: Ak to bola prierazna strela, tak si to nemyslím ani ja. Ale prierazna strela to na 100% nebola, takže je to možné. Tuna je diera po ISU122 www.battlefield.ru/destroyed/germany/wirbelw... "to mi chces povedat, ze ta diera v prednej casti ma priemer 152 mm? Ved takmer rovnako velka ako koleso a dost pochybujem, ze priemer kolesa je 15, 2 cm... No, teda nemusi mat taky priemer, ale nemyslim si ze 152 mm naboj by urobil taku dieru." |
|
|
|
www.battlefield.ru/destroyed/germany/panther... Je to snímek z řady cca 6 panterů postavených za sebou. V čele kolony je PzIV L70 Zw.Losung tuším s číslem 454. Kolonu chystají rusové k odtažení. Je to z Maďarska,....ale to se ví že!. |
|
|
|
Georgy napsal v č. 1199: to mi chces povedat, ze ta diera v prednej casti ma priemer 152 mm? Ved takmer rovnako velka ako koleso a dost pochybujem, ze priemer kolesa je 15, 2 cm... No, teda nemusi mat taky priemer, ale nemyslim si ze 152 mm naboj by urobil taku dieru. "Ide o tu "big" dieru v prednej časti po 152 mm strele" |
|
|
|
Nejde o to Ide o tu "big" dieru v prednej časti po 152 mm strele ......myslím si, že sa nedá prehliadnuť. Alebo hej ? |
|
|
|
www.battlefield.ru/destroyed/germany/panther... .........ale na tomto mieste by som sedieť nechcel |
|
|
|