Československé opevnění z let 1935-1938
|
|
---|---|
Saly napsal v č. 4031: "Je nějáký předpis co se týče vybavení objektu?" existuje jakýsi výnos MNO či co to je, co vše by v LO vz. 37 mělo být vč. schematu jak to má být rozmístěno. Ale příliš závazné to asi nebylo.
Saly napsal v č. 4031: to nevím "Popřípadě co se do LO vz.37 nesmělo nosit?" |
|
|
|
Je nějáký předpis co se týče vybavení objektu?Popřípadě co se do LO vz.37 nesmělo nosit? | |
|
|
v Lo vz 36 lafety nebyly, v LO vz. 37 byly pro tento kulomet lafety normálně připraveny | |
|
|
Jak byli upevňovány do lafet?Nepotřebovali lafety nějáké zvláštní úpravy? | |
|
|
kulomety Schwarzlose byly v roce 1938 standartní těžké kulomety u pěchoty, takže jejich použití v LO bylo něčím zcela normálním | |
|
|
Mám dotaz:Někde jsem na fotografii(současná)zahlédl také v opevnění kulomet Schwarzlose.Řek bych že je to nějáká vijímka ale necím to přesně nevíte to někdo jak to bylo s kulomety Schwarzlose vz opevnění? | |
|
|
mbbb napsal v č. 4022: " bubu - přečti si nejdřív pár knih a pak se zase ukaž, nebaví mě to až přijde Fuky tak ho to tady položí k hygieně - měli vodovod do každého řopíku a naproti vchodové strílně byla karma, aby měli teplou vodu,a le tu mohli používat jen večer - šetřilo se" Kura,skoro jsem si poplival monitor špagetama |
|
|
|
bubu - přečti si nejdřív pár knih a pak se zase ukaž, nebaví mě to až přijde Fuky tak ho to tady položí k hygieně - měli vodovod do každého řopíku a naproti vchodové strílně byla karma, aby měli teplou vodu,a le tu mohli používat jen večer - šetřilo se |
|
|
|
někdy nevýhoda.... jak vůbec probíhala hygiena v T.O. i L.O.???? | |
|
|
Saly napsal v č. 4019: jo, s maskou musel taky bejt skoro furt "Jak to bylo s bodákem,slišel jsem že ho voják nesmněl obložit skoro nikdy " |
|
|
|
Já vim byl to hodně špatnej příklad ale pravdivej ne?Jak to bylo s bodákem,slišel jsem že ho voják nesmněl obložit skoro nikdy a nikde je to pravda? | |
|
|