Střední tanky 2. světové války
|
|
---|---|
to Gryzlov: Fabian?? Neznám můžeš napsat o co jde? Rád bych si to přečetl. "Pražské téčko"- taky nevím kde najít informace, Je v Lešanech? Máš jeho fotky? JInak co říkáš otázce Západ versus Východ(T-34/JS... x Pershing, Sherman? to Ondík: Dík za upřesnění, mám trochu problém s hardverem tak se zatím musím spolehnout jen na to co si pamatuju, jinak ten Tankomástěr jsem nečetl v krakatitu za něj chtěj nehorázný peníz(z mého pohledu) a na Žžkově nebyl čas se pídit jestli ho tam mají, nevíš ještě o jíné knihovně v republice kde by se specializovali na toto téma? Jinak nevíš kde se dá sehnat kamufláž esa na Jéesku. to Dzin: Nerikám ze jsem na toto téma odborník a rád se nechám poucit, jinak s tou kumulativní /průpalnou municí můžeš mít pravdu, vycházím z toho co se v literatuře častěji používá. Nemá někdo údaje o konstrukci německých a ruských protitankových granátů? Četl jsem, že i Američani se po africkém tažení inspirovali německou konstrukcí, protože byla lépa přispůsobena pro zásahy pod úhlem, a pokud vím tak na začátku války měli rusové vycházet z konstrukce carských lodních průbojných granátů, tudíž asi nic nejnovějšího. Jinak konstrukce něm . gr. je popsána v Nowe technice wojskowe v monografii o Stug. III. |
|
|
|
Honda:Jo,to mi připadá jako věrohodný údaj,který zhruba souhlasí s mými.Nemohl by jsi uvést zdroj? | |
|
|
Já tady mam pro vzor 40 75/L43 na 1000m 82mm Coz tedy vychazí ze 85/L54 je lepsí,75 nad 500m vzadnem pripade neprorazila 100 mm pancire. |
|
|
|
Honda:Čelní štít kanonu Panthera měl 110mm,takže asi proto těch 800metrů. Jinak já např. s Gryzlovem souhlasím v tom,že ruské kanony dokázaly probíjet více německého pancíře než ruského.Jinak si nedovedu totiž vysvětlit proč měl podle tabulek ruský 85/L54 stejnou účinost jako německý 75/L43. |
|
|
|
Zdejsí poctari (nic ve zlem) se snazi dokazat,ze i na vic nez 1km. Podle vzpomínek a svedectvi tak na 800m. |
|
|
|