F4U Corsair
Vývoj tohoto výkonného letounu vedl v zásadě dvěma směry. Jednak požadavky na další zvýšení výkonů v malých výškách vedly ke konstrukci stíhacího letounu F2G, který se ovšem proti nastupující konkurenci perspektivních proudových stíhaček nemohl prosadit. Mnohem úspěšnější pak byl vývoj útočného (nebo chcete-li bitevního) letounu s označením AU-1, což byl Corsair s maximálně využitou nosností. Letoun bez zásadních změn konstrukce draku unesl cca 1800 kg na vnějších závěsnících (pro srovnání - dvoumotorový bombardér B-25 nosil cca 1500 kg).- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair - podvozek
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair - podvozek
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- Flight simulator F4U Corsair
- Home
- > Fotogalerie
- > Aerovíkend Košice 2010 - F4U Corsair
- > F4U Corsair
Přebírání a další publikace materiálů z webu Fronta.cz - druhá světová válka je bez předchozího písemného souhlasu autorů zakázáno.