F4U Corsair
Detail pravé podvozkové nohy a šachty. Nohy hlavního podvozku se zatahovaly směrem dozadu a současně se sklápěly o 90°, aby se do šachet vsunula kola naplocho.- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair - podvozek
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair - podvozek
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- Flight simulator F4U Corsair
- Home
- > Fotogalerie
- > Aerovíkend Košice 2010 - F4U Corsair
- > F4U Corsair
Přebírání a další publikace materiálů z webu Fronta.cz - druhá světová válka je bez předchozího písemného souhlasu autorů zakázáno.