F4U Corsair
Lomení křídel do W je pro Corsaira charakteristické. Nejde o samoúčelný estetický prvek, ale o nutnost - silný motor potřeboval vrtuli o velkém průměru a u křídla lomeného do jednoduchého V by došlo k neúměrnému nárůstu délky podvozkových nohou (výsledkem by byly komplikace s hmotností nohou a systémem zatahování podvozku).- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair - podvozek
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair - podvozek
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- F4U Corsair
- Flight simulator F4U Corsair
- Home
- > Fotogalerie
- > Aerovíkend Košice 2010 - F4U Corsair
- > F4U Corsair
Přebírání a další publikace materiálů z webu Fronta.cz - druhá světová válka je bez předchozího písemného souhlasu autorů zakázáno.