Výstroj 2.světové války - pokec a výměna či prodej
|
|
---|---|
Bubu: Ruský to opravdu bude,typ II.válka (nejspíš 50. roky nebo do kdy tohle používali...) | |
|
|
GeorgRolf napsal v č. 243: nejen studuju
"čet.Hrad, ty studuješ v Brně?"
GeorgRolf napsal v č. 245: Takových srazů už bylo (ale to jsi tady zrovna nebyl), Pravidelně chodí Honza, karaya1, SK a já, jednou byl Dzin, Glynwed, nesmím zapomenout ani na Stresa "Že bychom udělali sraz brněnských militaristů?" |
|
|
|
Že bychom udělali sraz brněnských militaristů? | |
|
|
GeorgRolf: nejen čet.Hrad studuje v Brně | |
|
|
čet.Hrad, ty studuješ v Brně? | |
|
|
Ono je to tak, že sice bez registrace můžete fungovat "jako" klub (my jsme tak fungovali skoro 2 roky), ale nemůžete nic v podstatě oficiálně pořádat, protože vždy fungujete jako jednotlivci. Zatímco když máš registraci, hned se jiným způsobem jedná s úřady, policií atd. Navíc na některých významnějších bitvách se pomalu pořadatelé začínají bránit účasti nijak neorganizovaných jednotlivců a požaduje se, aby účastník byl členem oficiálně registrovaného klubu. Samozřejmě se to dá vždycky nějak obejít (např. se přihlásit pod hlavičkou známého klubu), ale pomalu je to těžší a těžší.. | |
|
|
M_F:viděl ale to je jedno.... čet. Hrad: no nic moc..asi automat, ne?? no a netvrdil sem to?? |
|
|
|
bubu napsal v č. 234: To my se taky nějak nazýváme a občanské sdružení nejsme (přiznávám, že zatím mojí vinou ), sice si tak říkat můžeme, ale není to nic oficiálního, nemůžeme nikam jet pod hlavičkou KVH, jen jako jednotlivci. Tak je to i s tou "registrací", můžeš mít, ale pak to je jen tak na dobré jméno "ee, nemusej, a to mám potvrzený, takže mě toho názoru jen tak nezbavíte;-)" |
|
|
|
bubu napsal v č. 222: tatatatata, a někdy ještě mnohem rychleji "nechám si to od tebe vysvětlit" |
|
|
|
bubu napsal v č. 237: Jo??? koukam že už nevíš jak bys zareagoval... takových KVH jsi v životě pohromadě neviděl... "je jich zlomek......." |
|
|
|
je jich zlomek....... | |
|
|