Pěchotní zbraně
|
|
---|---|
Martin R. napsal v č. 311: To asi těžko, leda licenčně v nějaké rozvojové zemi, ale o tom pochybuju. A jak píše Worchester, na tu dobu bylo všude zbraní dost, což je svatá pravda. Stačí se dívat na Zdivočelou zemi a když vidíš co mají kluci kovbojové na půdě, je to opravdu nářez "někde určitě i po válce " |
|
|
|
Martin R. napsal v č. 311: O tom dosti pochybuji, když Německo sražené na kolena nemělo armádu (o policejních složkch nevím,ale určitě nepotřebovali,aby se kvůli nim znovu rozběhla výroba StG.44 ) a na tu dobu bylo všude zbraní dost "Patrně do zhroucení Německého průmyslu / někde určitě i po válce "
Mám takový dojem, že daný počet jedná o pouze verzích StG.44, nikoli její příbuzných MP.43 (a jejich variant),MkH.42,MkB.42.
Kolik jich tedy bylo vyrobeno i s těmito verzemi?
To bych se musel podívat. Chvíli to bude trvat |
|
|
|
Worchester napsal v č. 310: Ano, sám jsem několik fotografií viděl "Dodnes ji lze spatřit u povstalců v Africe a Asii. " |
|
|
|
Worchester napsal v č. 309: Je to tak "Ano, údaj z wikipedie "
Worchester napsal v č. 309: Kolik jich tedy bylo vyrobeno i s těmito verzemi?" Mám takový dojem, že daný počet jedná o pouze verzích StG.44, nikoli její příbuzných MP.43 (a jejich variant),MkH.42,MkB.42."
Ero napsal v č. 308: Patrně do zhroucení Německého průmyslu / někde určitě i po válce "A nevíš od kdy do kdy trvala výroba ? " (Worchester doplní či opraví ) |
|
|
|