Moje oblíbená střelná zbraň
|
|
---|---|
Leyton napsal v č. 680: Právě, že funkčnost bubnového zásobníku byla velmi problematická.... Já osobně bych o těchto sovětských samopalech nehovořil jako o nejlepší zbrani 2.sv.války. No, asi proto, že nejsem žádný odborník
"Jako o nejlepší zbrani v WW2 se často odborníky mluví o PPSh 41 a o PPS 42. Možná že i kvůl tomu, že PPSh měla zásobník na 71 nábojů"
Leyton napsal v č. 680: Zásobník PPS-42 i mírně modifikované verze PPS-43 byl na 35 nábojů "PPS měla zásobník na 42,teda aspoň myslím...." Nebylo by lepší hovořit o PPS v rodu mužském? Vždyť PP (pistolet pulemjot) je přeci jen v českém překladu samopal a ten opravdu není rodu ženského |
|
|
|
Jako o nejlepší zbrani v WW2 se často odborníky mluví o PPSh 41 a o PPS 42. Možná že i kvůl tomu, že PPSh měla zásobník na 71 nábojů a PPS měla zásobník na 42,teda aspoň myslím.... | |
|
|
|
|
mp 44,ppsh 41,bren,thomson.gewehr-s optikou | |
|
|
No k tý rukojeti, pokud je BREN v tomto identický, tak rukojeť je pouze držátko, nijak se nehejbe. Plynový regulátor je pod tím takový bazmek, který zakrývá či otevírá díry pro únik plynů z hlavně. | |
|
|
Gryzlov napsal v č. 660: Jelikož to tu někdo hutně promazal tak bych jen upřesnil, že jsme si mezitím dnes přes den s Gryzlovem vyjasnili, že v 660 reaguje na můj ne tak úplně pochopenej příspěvek 651, a to, jestli rukojeť byla nebo nebyla součástí plynovýho regulátoru, nesouvisí s tím, jestli jsou azbestový rukavice luxus u LK vybavenýho na hlavni rukojetí.
"Ta rukojeť ... nebyla také náhodou součástí plynového regulátoru?" [Snad i já mám právo nebýt za úplnýho magora, jak se mě tu některý snažej ukazovat ] Taky sem přijal jeho omluvu, což mu tímto vzkazuju, když tu mezitím nebyl. (Mě vrtalo celej den hlavou jak ten regulátor moh souviset s rukavicema) |
|
|
|
Tom napsal v č. 664:
"neznamená totéž, co nízký součinitel tření."
Tom napsal v č. 664: Já asi taky moc ne, nějak to vyplynulo jak jsem tu včera tlachal s bubu. Zhruba tohle: