Po pečlivém přečtení myslím, že možnost "při startu došlo k velkému přetížení a pilot, který na toto nebyl připraven, mohl zazmatkovat, vypnout autopilota a pokusit se stroj ovládat sám" můžeme zcela vyloučit, jestliže "po 10 sekundách letu (...) stroj dosáhl výšky cca 1800 m" přičemž "asi v 500 m náhle odpadl kryt kabiny a stroj pomalu začal provádět přemet".
2-3 sekundy jsou trochu málo na to aby pilot (třebaže zkušený ;-) stihl zazmatkovat a vypnout autopilota (navíc při přetížení)
Mno to je právě ten problém, udávají se oba datumy. Já se rozhodl pro 1.březen, z dostupných zdrojů a na základě informací o pracech na Ba 349 byl pravděpodobnější březnový datum. Ale chyba byla, že jsem to neuvedl v textu - napravim to.
Umrti Lothara Sieberta
Juraj 31. 3. 2004 15:19Re: Umrti Lothara Sieberta - příčiny havárie
Honza 22. 8. 2006 13:232-3 sekundy jsou trochu málo na to aby pilot (třebaže zkušený ;-) stihl zazmatkovat a vypnout autopilota (navíc při přetížení)
Re: Umrti Lothara Sieberta
Kreon 15. 6. 2004 12:03