Miss pancíř 2.sv.v.
|
|
---|---|
Docela zajímavost - bojové vozidlo internacionální že už to snad ani víc nejde - francouzský tank Mle. 35 - Somua ukořistěný v Jugoslávii od Němců, a upravený instalací britského šestiliberního kanonu.
Náhodou jsem narazil na tuto fotografii, a zajímalo by mě, zda by k tomu někdo zde neměl nějaké další informace?
-Ivo Pejčoch kdysi publikoval nějaké články o jiných Jugoslávci podobně modifikovaných vozidlech (mj. Stuart přestavěný na bezvěžový stíhač tanků se 7,5cm PaK 40 apod.) ale myslím, že o tomhle se tam nezmiňoval.
Přiložené soubory jsou přístupné po přihlášení
|
|
|
|
messerschmitt 262 napsal v č. 244: Mlč, eště nebyla promenáda v plavkách."Takže vy si myslite že B1bis je miss WWII??? " Navíc v tomhle tématu fakt asi pude čistě o osobní vkus, kdyby si to o B1bis někdo fakt myslel (což jsem si tu teda nikde nevšim). |
|
|
|
Takže vy si myslite že B1bis je miss WWII??? to je teda kravina podle mne ty to měl dostat TIGER II | |
|
|
Moby napsal v č. 241: A B1bis a pozdější Somuy APX-4. Vono to zas¨tak jednoduchý a přehledný asi nebylo. "B1 (původní provedení) stejná věž APX-1 jako S-35 a D-2" |
|
|
|
Tak jsem ani vstávat nemusel www.fronta.cz/hotchkiss-h-35-h-39 (Kde jsou ty loňský sněhy, když mě DuGalle furt jima kouloval?) a jen dodám, že dokonce dvě věže byly u R-35 a H-35 stejný - u původních APX-R, a pozdější varianty H-39 a R-35/40 APX-R1 s novějším dělem. Měli to ty francouzský kluci celkem dobře vyšpekulovaný. | |
|
|
B1 (původní provedení) stejná věž APX-1 jako S-35 a D-2, a čistě od oka mi věže u R-35 a H-35 příjdou nápadně podobný, ale na to bych se musel podívat, jestli nejsou jen podobný. | |
|
|
Moby napsal v č. 239: Nepoužívalo ve Francii několik tanků stejný typ věže/kupolky? Teď si sakra nemůžu přesně vybavit co to bylo "Mě se spíš zamlouvá ta podobnost ve věžičkách/kupolkách, asi aby měl velitel výhled na bojišti." |
|
|
|