Modernizovat Panthera nebo vyrobit Tigera II
|
|
---|---|
zasahy na prednom plate su zasahy po 122mm, fotka je z jednej znamej bitky, T II bol nakoniec vyradeny po zasahoch 85mm do bokov veze |
|
|
|
Inu, bohužel máš s tou pitomostí víceméně (spíš více) pravdu, protože důkazy chybí... Měl jsem na mysli, že stroj s jedním či několika průstřely zničený v boji je něco jiného než totálně rozstřílený "terč"... |
|
|
|
Ale jo, určitě se i na konci války vyrábělo kvalitně...ale to byla menšina výroby a o to mi šlo, že Němci měli určitou motivaci snažit se vyvinout nějakou náhradu za nekvalitní pancíř...zda, co a jak, toť otázka... To "jak řešeto" jsem myslel spíš ve smyslu, že střely šly skrz pancíř, nešlo mi o počet zásahů... |
|
|
|
fotka TigraII: Viděl jsem stejnou fotografii bez horného zásahu, je evidentné, že ji někdo elektronicky upravoval, pouze je otázka kterým směrem... | |
|
|
Tedy dělat nějaké závěry z jedné fotky, když jich máme tolik, kde Tiger II vypadá jak řešeto...to snad ani nepíše Algy? Jinak mé psaní o keramice a pod. je, jak jsem již psal, citace Tank Poweru, nikoli Blesku ...samozřejmě to považuji za velmi vzdálené realitě...ale něco jednoduchého zkoušet klidně mohli, samo že žádný "Chobham"... |
|
|
|
Podle mých zdrojů byly například čelní pláty nástavby StuGu IV betonem opatřeny velmi často. Jistě to mohla být a asi i byla vlastní iniciativa, ale ta mohla ovlivnit výzkum... | |
|
|
BRUNNER: Tedy to podle mého opět není standartní ochrana, ale spíše nějaké provizorium či vlastní iniciativa. | |
|
|
BRUNNER: Ale zase jen některé, tedy se nejednalo o standartní počin, nebo snad ano? | |
|
|