Moc pěkný, akorát si myslím, že trup by byl snížen kryt kabiny by byl kapkovitého tvaru (viz. třeba vývoj mustangu). konec konců takový kryt Novotný navrhoval i pro B534 prvních sérií. Ať žije fantazie!:o))
Ale to není úplná fantazie. Plánoval se nový motor (s novou vrtulí). Proto změněná kapotáž. Nové křídlo s místem prokanony/velkorážné kulomety a k tomu větší VOP. To je celé.
To by mě zajímalo kde jste sehnali takovéhle informace. Avie měla mít jen nový motor (1000k), vrtuli a podvozek. To je vše. At žijí technické výkresy a realita.
nejsem odborníkem na naše letadla, ale vypadá to jako kříženec Spita, Jaka, a motor ze španělskýho hybrida 109. mimochodem jetli pak víte jaká stíhačka byla piloty hodnocená jako THE BEST, byl to kříženec spita a 109- tělo spita motor 109.(to by vcelku na toto sedělo, jen ten motor.možná Hyspaňolka hodně se používaly, a ve všech filmech taky lítala. proto nestíhám rozpoznat spita a mezka,-ten mel vždy vejfuk dole.a slušelomu to!
Znáš uhybný manévr Mezka 109? Prostě to potlačil přímo dolů a Merliny s karburátory museli udržet přetížení ze 'zhora'jinak se jim přerušovala dodávka paliva.Proto to Spitfiry a Hurricany točili vždy ve stálé rotaci. Němec tím získal větší rychlost, proto že tento manévr provádět nemohl.
Vzhled
Tom 29. 8. 2003 15:35RE: Vzhled
Honza 18. 9. 2003 19:01RE: Vzhled
petr 3. 6. 2004 13:30RE: Vzhled
Honza 1. 7. 2004 17:29RE: Vzhled
Niceday 13. 10. 2004 08:22RE: Vzhled
Honza 19. 11. 2004 09:15RE: RE: Vzhled
josef m 16. 3. 2004 14:59RE: RE: Vzhled
Tom 15. 5. 2004 22:28RE: RE: Vzhled
Spitfire 8. 3. 2005 18:06RE: RE: Vzhled
Algernon 14. 12. 2005 20:17Patrně velectěný kolega tehdy chyběl na místě, aby německým pilotům poradil „jak vymanévrovat Spitfira“…
RE: RE: Vzhled
Spitfire 18. 12. 2005 14:21RE: RE: Vzhled
Spitfire 25. 4. 2005 19:53