Bolo pamätné aj také drobnosti ako sú pancier a samos nadrze. Silnejší motor s vačším krútiacim momentom vrtule by si vyžiadoval vyššiu SOP.
Prečo bol zmenený spôsob zaťahovania podvozku. Re 2000 mala obdobný a nezdá sa, že by bol na závadu. Čo tak mokré záväzníky pod kridlo a trup.
Skús radšej Av B-1534, 3 krídla, bublinový prekryt , 30 mm kanony, zaťahovací podvozok a hviezdicový motor.
Na to, že je čumák vpodstatě vymyšlenej, je to dobrý.... Kámoš přestavěl L-3 Blaník na cosi... Ocas to mělo z Aero C-3, za kabinou kulomet z Pantera a polepil to cosi obtizkama z nějakýho americkýho bombardéru z 2.sv a aby toho nebylo málo, dal tomu plováky....
Moc pěkný, akorát si myslím, že trup by byl snížen kryt kabiny by byl kapkovitého tvaru (viz. třeba vývoj mustangu). konec konců takový kryt Novotný navrhoval i pro B534 prvních sérií. Ať žije fantazie!:o))
Ale to není úplná fantazie. Plánoval se nový motor (s novou vrtulí). Proto změněná kapotáž. Nové křídlo s místem prokanony/velkorážné kulomety a k tomu větší VOP. To je celé.
To by mě zajímalo kde jste sehnali takovéhle informace. Avie měla mít jen nový motor (1000k), vrtuli a podvozek. To je vše. At žijí technické výkresy a realita.
nejsem odborníkem na naše letadla, ale vypadá to jako kříženec Spita, Jaka, a motor ze španělskýho hybrida 109. mimochodem jetli pak víte jaká stíhačka byla piloty hodnocená jako THE BEST, byl to kříženec spita a 109- tělo spita motor 109.(to by vcelku na toto sedělo, jen ten motor.možná Hyspaňolka hodně se používaly, a ve všech filmech taky lítala. proto nestíhám rozpoznat spita a mezka,-ten mel vždy vejfuk dole.a slušelomu to!
Znáš uhybný manévr Mezka 109? Prostě to potlačil přímo dolů a Merliny s karburátory museli udržet přetížení ze 'zhora'jinak se jim přerušovala dodávka paliva.Proto to Spitfiry a Hurricany točili vždy ve stálé rotaci. Němec tím získal větší rychlost, proto že tento manévr provádět nemohl.
...
Jacques 18. 12. 2006 20:05otázka
prosím 21. 12. 2005 08:57Re: otázka
Honza 21. 12. 2005 19:18pancier a samos nadrze
g13 21. 8. 2005 22:30Prečo bol zmenený spôsob zaťahovania podvozku. Re 2000 mala obdobný a nezdá sa, že by bol na závadu. Čo tak mokré záväzníky pod kridlo a trup.
Skús radšej Av B-1534, 3 krídla, bublinový prekryt , 30 mm kanony, zaťahovací podvozok a hviezdicový motor.
Zvláštní....
SS-norge 12. 4. 2005 15:00Re: Zvláštní....
Collby 26. 11. 2005 23:19Re: Zvláštní....
Spitfire 25. 4. 2005 19:57Re: Zvláštní....
Jacques 19. 12. 2006 17:39nebo na www.fantastic-plastic.com/
:-)
Vzhled
Tom 29. 8. 2003 15:35RE: Vzhled
Honza 18. 9. 2003 19:01RE: Vzhled
petr 3. 6. 2004 13:30RE: Vzhled
Honza 1. 7. 2004 17:29RE: Vzhled
Niceday 13. 10. 2004 08:22RE: Vzhled
Honza 19. 11. 2004 09:15RE: RE: Vzhled
josef m 16. 3. 2004 14:59RE: RE: Vzhled
Tom 15. 5. 2004 22:28RE: RE: Vzhled
Spitfire 8. 3. 2005 18:06RE: RE: Vzhled
Algernon 14. 12. 2005 20:17Patrně velectěný kolega tehdy chyběl na místě, aby německým pilotům poradil „jak vymanévrovat Spitfira“…
RE: RE: Vzhled
Spitfire 18. 12. 2005 14:21RE: RE: Vzhled
Spitfire 25. 4. 2005 19:53