Kopie Spitfiru rozhodne ne, tehdy jeste nikdo netusil, ze Spit bude jednou legenda, navic byl pomerne dost utajovany. B-35/135 byla aerodynamicky podobna, jednalo se o jakysi nahodne soubezny vyvoj, ovsem s tim, ze konstrukcne to bylo neco jineho. Spit byl poloskorepina, B-35 byla prihradova, podobne jako Hurricane. Rovnez umisteni chladice bylo jine (pod motorem, stejne jako u P-40) a zbrani (Spit v kridlech, B-35 kanon v ose vrtule a synchro kulomety nad motorem).
Upřímně řečeno, když se vedle sebe postaví prototyp Spitu, prototyp B-35 a prototyp Bf-109,je to skoro totéž. Škoda zabitý šance, z tý Avie mohla bejt stejná legenda jako Spitfire.
BTW Avia B-135 měla eliptický křídlo, to byl asi na pohled nejmarkantnější rozdíl. Taky jsem uvažoval o konverzi, ale bylo to složitý, prakticky to bylo úplně jiný letadlo
dobry
Matran 8. 6. 2004 19:37Re: dobry
Pawlik 16. 10. 2005 15:51Re: dobry
Jacques 19. 12. 2006 09:32BTW Avia B-135 měla eliptický křídlo, to byl asi na pohled nejmarkantnější rozdíl. Taky jsem uvažoval o konverzi, ale bylo to složitý, prakticky to bylo úplně jiný letadlo