No, to se mi nějak nezdá? Před válkou a v letectvu ČSR aby byl kulomet ráže 30. To vypadá spíš na 7,92. Ale když pámbu dopustí, tak i motyka spustí, ale moc tomu nevěřím.
Kopie Spitfiru rozhodne ne, tehdy jeste nikdo netusil, ze Spit bude jednou legenda, navic byl pomerne dost utajovany. B-35/135 byla aerodynamicky podobna, jednalo se o jakysi nahodne soubezny vyvoj, ovsem s tim, ze konstrukcne to bylo neco jineho. Spit byl poloskorepina, B-35 byla prihradova, podobne jako Hurricane. Rovnez umisteni chladice bylo jine (pod motorem, stejne jako u P-40) a zbrani (Spit v kridlech, B-35 kanon v ose vrtule a synchro kulomety nad motorem).
Upřímně řečeno, když se vedle sebe postaví prototyp Spitu, prototyp B-35 a prototyp Bf-109,je to skoro totéž. Škoda zabitý šance, z tý Avie mohla bejt stejná legenda jako Spitfire.
BTW Avia B-135 měla eliptický křídlo, to byl asi na pohled nejmarkantnější rozdíl. Taky jsem uvažoval o konverzi, ale bylo to složitý, prakticky to bylo úplně jiný letadlo
Ráže
Paulie 22. 8. 2005 21:25Předem díky.
Re: Ráže
g13 27. 8. 2005 08:16plus 1x20 mm kanon
Re: Ráže
Jura Jurax 9. 8. 2014 23:41Re: Ráže
Naire 17. 11. 2008 16:32Re: Ráže
Stanislav Vojtíšek 1. 11. 2005 15:02Re: Ráže
Honza 9. 1. 2006 20:35dobry
Matran 8. 6. 2004 19:37Re: dobry
Pawlik 16. 10. 2005 15:51Re: dobry
Jacques 19. 12. 2006 09:32BTW Avia B-135 měla eliptický křídlo, to byl asi na pohled nejmarkantnější rozdíl. Taky jsem uvažoval o konverzi, ale bylo to složitý, prakticky to bylo úplně jiný letadlo