1. německé obyvatelstvo bylo kromě jižní a severní Moravy PŘED opevněním, ne za ním - při mobilizaci se většina nedůvěryhodných Sudeťáků vůbec nepřihlásila - mobilizovali sociální demokrati a židé - věděli, že pod Hitlerem skončí v koncentráku.
2. v oblasti, kde operují silné armádní jednotky, je partyzánská aktivita téměř nulová - partyzáni nemají šanci bezpečného ústupu - sudetští bojovníci byly rozdrceni od 13. do 25. září. V mobilizovaném Československu nebyly místa, kde by počty armády umožňovali významnější partyzánské akce.
3. 1 PT kanón na kilometr stačí, když nepřítel může s tankem přijet jen v 1 km z 10 km úseku - pak máte 10 PT děl na kilometr a to nemluvíme o podpůrné palbě čs. dělostřelectva.
4. letectvo by vydrželo 10-15 dní, ale to jsou letové dny - vzhledem k mizernému říjnovému počasí to znamená do konce října - pak už by Luftwaffe neměla palivo, munici ani zkušené piloty, zatímco my bychom měli spoustu pilotů, polovinu letadel B-534 a Š-328 a téměř jistě 200 I-16 a 200 SB-2 i s ruskými posádkami - do tří dnů se dají ze zničených našich letadel namontovat závěsníky pro naše pumy a upravit motory pro naše palivo, SSSR používal zásadně nekvalitní nízkooktanový benzín - Biboli by nebyl takový problém.
Re: Porovnani cs. a polskeho letectva
Radek V. 13. 9. 2011 11:002. v oblasti, kde operují silné armádní jednotky, je partyzánská aktivita téměř nulová - partyzáni nemají šanci bezpečného ústupu - sudetští bojovníci byly rozdrceni od 13. do 25. září. V mobilizovaném Československu nebyly místa, kde by počty armády umožňovali významnější partyzánské akce.
3. 1 PT kanón na kilometr stačí, když nepřítel může s tankem přijet jen v 1 km z 10 km úseku - pak máte 10 PT děl na kilometr a to nemluvíme o podpůrné palbě čs. dělostřelectva.
4. letectvo by vydrželo 10-15 dní, ale to jsou letové dny - vzhledem k mizernému říjnovému počasí to znamená do konce října - pak už by Luftwaffe neměla palivo, munici ani zkušené piloty, zatímco my bychom měli spoustu pilotů, polovinu letadel B-534 a Š-328 a téměř jistě 200 I-16 a 200 SB-2 i s ruskými posádkami - do tří dnů se dají ze zničených našich letadel namontovat závěsníky pro naše pumy a upravit motory pro naše palivo, SSSR používal zásadně nekvalitní nízkooktanový benzín - Biboli by nebyl takový problém.
Vaše odpověď: