Přesto že budu reagovat na vaše poznámky velmi pozdě, myslím že malinko shrnu mnoho omylů které tady mnoho lidí uvedlo.Nejdříve k uplatnění tohoto letadla .Myslím že to byl jeden s důvodů proč se němcům tak dařilo.Schopnost přesně ničit opěrné body obrany byla opravdu veliká .Siréna dokázala vyvolat rozhodně zmatek , ale ten byl opodstatněn zkušeností vojáka s tímto letadlem .Pokud už věděl co to dokáže nebo to aspoň slyšel rozhodně se snažil schovat. Pokud jde o jeho sestřelitelnost není pravdou že to byl jednoduchý cíl .Mnoho pilotů volilo cestu zpátky při zemi kde se špatně hledali .Jinak samozřejmě chudák pilot který musel čelit stihači. Za opravdu špatné nasazení v bitvě o Britanii piloti nemohli .Nasazení jakéhokoliv bombardéru bez doprovodu vede k jeho zkáze (jako příklad bych uvedl b17 a jejich ztráty bez doprovodu ).Letadlo bylo vymyšleno k podpoře pozemních jednotek a rozhodně tento účel splnilo.Ted takové malinké pozastavení nad příspěvkem jistého pilota ze Slovenska.Pokud si tento člověk neumí uvědomit výhled zadního střelce který potvrzoval zásah + rychlost tohoto letadla která byla malá tudíž mněl čas si prohlédnout škodu kterou napáchal .Pokud je to teda pilot možná by si mněl uvědomit že i dnes letadla ,která jsou určena pro podporu pozemních jednotek, nemají rychlost nějak závratnou .Ba naopak je tomu tak schválně letadlo které letí rychle není schopné zaměřit cíl .Nebo ho vůbec najít.
Stuka
Tepes 17. 1. 2006 03:30Vaše odpověď: