Heinkel He-177 V38 (KM + TB), našel v roce 1945 v továrně Letov neměl křídla a byl převáděny Někteří říkají, že na A7 jaderný bombardér. Byl Letov továrna vyrábějící křídla nebo ocas komponentů pro toto letadlo?
Vzhledem k tomu, twin fin ocas on-277 vypadá velmi podobně jako ocas Junkers Ju-290 byl Letov továrna vyrábějící orel pro On-277 bombardér?
Byly všechny výrobní nebo letadlo montáž z Československa se pro on-277 projekt?
He 177 se na našem území vyráběly v Chebu (německy Eger). V Praze se He 177 vyskytovaly především při zkouškách a testech ve výzkumném ústavu v Letňanech.
Letov za války vyráběl především Ar 96, a hlavně prováděl generální opravy W.33, Ju 86, Ju 52 a pod. Vývojová a konstrukční kancelář pracovala na programech firmy Junkers.
Úvahy o úpravách He 177/277 v Praze na atomový bombardér jsou nesmyslné a nemají žádný reálný podklad v archivech, ani ve vzpomínkách pamětníků.
Byl vyroben v He277 Letov?
Propellerhead 10. 7. 2010 06:03Heinkel He-177 V38 (KM + TB), našel v roce 1945 v továrně Letov neměl křídla a byl převáděny Někteří říkají, že na A7 jaderný bombardér. Byl Letov továrna vyrábějící křídla nebo ocas komponentů pro toto letadlo?
Vzhledem k tomu, twin fin ocas on-277 vypadá velmi podobně jako ocas Junkers Ju-290 byl Letov továrna vyrábějící orel pro On-277 bombardér?
Byly všechny výrobní nebo letadlo montáž z Československa se pro on-277 projekt?
Re: Byl vyroben v He277 Letov?
Tom 11. 7. 2010 08:36Letov za války vyráběl především Ar 96, a hlavně prováděl generální opravy W.33, Ju 86, Ju 52 a pod. Vývojová a konstrukční kancelář pracovala na programech firmy Junkers.
Úvahy o úpravách He 177/277 v Praze na atomový bombardér jsou nesmyslné a nemají žádný reálný podklad v archivech, ani ve vzpomínkách pamětníků.