Všechny OA vz. 30 byly nýtovány, pouze to bylo provedeno technikou nýtů se zapuštěnými hlavami, takže nýtování nebylo vidět a povrch byl hladký.
Viditelné nýtování bylo použito u prototypů, které OA vz. 30 předcházely, konkrétně dva vozy Tatra T 26/30 a jeden prototyp Tatra T 34. U prototypu OA vz. 30 se jeví motorová část jako viditelně nýtovaná, ale jednalo se o šrouby, u seriových vozů bylo již toto řešeno mohutným pantem.
Re: Nýtování
Papouch 24. 2. 2008 22:18Viditelné nýtování bylo použito u prototypů, které OA vz. 30 předcházely, konkrétně dva vozy Tatra T 26/30 a jeden prototyp Tatra T 34. U prototypu OA vz. 30 se jeví motorová část jako viditelně nýtovaná, ale jednalo se o šrouby, u seriových vozů bylo již toto řešeno mohutným pantem.