V noci na neděli 15. října 1944 se britské Bomber Command opět vrátilo nad Duisburg, nad kterým bylo téhož dne v ranních hodinách svrženo přes čtyři tisíce tun pum. Celkem k náletu opět vzlétlo více než tisíc letadel, tentokrát to bylo 1005 strojů (498 Lancasterů, 468 Halifaxů, 39 Mosquit. Nálet byl rozdělen na dvě části, začátek útoku Main Force (H-hour) prvního náletu byl v 01:30 (druhá vlna bombardérů následovala s dvouhodinovým odstupem). Britové při náletu ztratili 5 Lancasterů (přitom opět po jednom stroji ztratily 166. a 626. squadrona, obě z No. 1 Group) a 2 Halifaxy, jeden patřil 425., druhý 462. squadroně, což představovalo bojové ztráty cca 0,697 procenta (vedle toho 158. squadrona během probíhajících vzletů při explozi stroje LK850 navíc ztratila i Halifax MZ862 zasažený troskami, naštěstí obě posádky vyvázly nezraněny).

Na město tentokrát dopadlo 4040 tons trhavých pum a 500 tn zápalných pum (v druhém případě šlo vesměs o čtyřliberní termitové pumičky, vyvinuté na základě britské zkušenosti s účinkem německých termitových zápalných pumiček během německého „Blitzu“ v letech 1940-1941, které se ukázaly hrozivě účinné), tedy celkem cca 4612 (metrických) tun pum.

Při obou náletech bylo celkem svrženo 8934 tn (9077 tun) pum, Bomber Command přitom při útoku na samotný Duisburg provedlo 2018 vzletů bombardérů (1017 vzletů Lancasterů, 942 Halifaxů a 59 Mosquit). Bohužel, z německé strany jsou informace o těchto dvou náletech značně kusé, přitom v městském archivu Duisburgu chybí závěrečná zpráva o náletech 14. a 15. října 1944, tzv. Endbericht.



Během dne 14. a v noci na 15. byl vedle náletů na Duisburg (2018 operačních vzletů, 21 strojů bylo ztraceno) proveden i noční nálet na Braunschweig (provedený pouze silami samotné No. 5 Group), což bylo dalších 240 vzletů (pátá skupina ztratila jediný stroj). Kromě toho během dne provedla dva samostatné vzlety No. 100 Group (při těchto letech se vesměs monitoroval německý radiový a radarový provoz, přičemž se vyhledávaly případné nově protivníkem používané kmitočty) a dva vzlety spojené s tajnými operacemi SOE na podporu hnutí odporu.

Vedle toho stroje výcvikových jednotek provedly 141 vzletů při diverzním sweepu nad severním mořem, kdy byl předstírán (za použití pásků Window) silný letecký svaz, pohybující se směrem k ostrovu Helgoland (jedinou ztrátou byl Halifax II, s/n HR802, patřící 1664 Heavy Conversion Unit, který zmizel beze stopy).

Dále 132 vzletů provedla No. 100 Group (rušícími aparaturami vystrojené bombardéry a noční stíhačky) při operacích Serrate, Intruder a RCM (rušení nepřátelských radarů a radiového spojení; Radio Counter Measures). Dalších osm vzletů bylo v noci provedeno při podpoře hnutí odporu v okupovaných zemích (dodávky zbraní, munice a dalšího materiálu, vysazování agentů). Poslední, ale nikoli nejméně významnou akcí, bylo 46 operačních vzletů bombardovacích Mosquit patřících k No. 8 Group, resp. její LNSF, Light Night Striking Force (20 Mosquit směřovalo nad Hamburg, 16 nad Berlín, 8 nd Mannheim a 2 nad Düsseldorf). Z náletu na Berlín se nevrátilo Mosquito XVI s/n MM184, stroj patřící 692. squadroně.

Bomber Command během 24 hodin celkem provedlo 2589 vzletů při ztrátě 24 letadel. Přitom bylo svrženo na 10,050 tn (10 211 metrických tun) pum. Oba tyto údaje představovaly v dosavadní činnosti Bomber Command rekord, přičemž počet vzletů během 24 hodin ani svržená tonáž pum již nebyly do konce války překonány.