Junkers Ju 86
Bombardér typu Junkers Ju 86 na snímku je zajímavý tím že jej pohánějí dvoudobé vznětové motory Jumo 205. Ty poháněly verze Ju 86A a D (z tohoto pohledu je nejde rozlišit); u ostatních verzí E, G a exportní K byla dána přednost zážehovým vzduchem chlazeným hvězdicovým motorům. Stroj byl konstruován v letech 1933-34 a záměrem bylo v jednom draku sloučit vojenský bombardér a civilní dopravní stroj. Výsledný kompromis byl jako ve všech ostatních případech dosti mizerný, což ovšem nebránilo firmě Junkers (tehdy již zcela řízené nacisty, bez účasti prof. Huga Junkerse) stroj prezentovat jako "nejmodernější dopravní letoun na světě" (srovnejte se soudobými letouny Boeing 247 nebo Douglas DC-2). Pro nás může být zajímavé, že Ju 86 byl k vidění na letišti Ruzyně ještě roku 1945! Stroj na fotografii náleží jednotce II/KG 253.- Henschel Hs 123
- Henschel Hs 123
- Piloti Hs 123
- Junkers Ju 86
- Junkers Ju 86
- Junkers Ju 86
- Ju 86
- Junkers Ju 86
- Heinkel He 70
- Heinkel He 46
- Heinkel He 46
- MG 13
- 3,7 cm Flak
- 2 cm Flak 30
- Hangár Luftwaffe
- Heinkel He 60
- Heinkel He 60
- Dornier Do 17
- Bf 109
- Bf 109
- Heinkel He 45
- Výcviková pomůcka?
- Výcvikové pomůcky?
- Létající personál Luftwaffe
- Výsadek z Ju 52
- Kommandogerät
- Horchgerät
- Heinkel He 45 na novém letišti
- Arado 65
- Výcvik palubního střelce?
- MG Kamera
- Bückeberg 1937
- Mussolini a Göring
- Göring na inspekci
- Hitler a Mussolini
- Mussolini
- Gatow
- Fieseler Storch
- Home
- > Fotogalerie
- > Luftwaffe 1936-1937
- > Junkers Ju 86
Komentáře
- pad Junkerse Ju 86 [7. 2. 2010 Karel Marecek]
Přebírání a další publikace materiálů z webu Fronta.cz - druhá světová válka je bez předchozího písemného souhlasu autorů zakázáno.