Jakovlev Jak-11 / Let C-11
Let C-11 (OK-JZE, ex OK-JIL), výrobní č. 171511 byl vyroben v roce 1955. Do sbírek VM byl předán 21. července 1980 z AK Mladá Boleslav. V dubnu 1990 byl předán do Leteckých opraven Kbely k provedení generální opravy a uvedení do letuschopného stavu. Ve roce 1993 letoun létal pro potřeby Filmového studia Barrandov při natáčení filmu Život a neuvěřitelná dobrodružství vojáka Čonkina režiséra J. Menzela, v roce 2000 pak při natáčení filmu Tmavomodrý svět režiséra J. Svěráka. Letuschopný letoun je plně imatrikulován a je zapsán v rejstříku v kategorii Speciál.- B-25 Mitchell
- B-25 Mitchell
- B-25 Mitchell
- B-25 Mitchell za letu
- B-25 Mitchell za letu
- Jakovlev Jak-11 / Let C-11
- Jakovlev Jak-11 / Let C-11
- Jakovlev Jak-11 / Let C-11
- Antonov An-2
- Antonov An-2
- Antonovy An-2 za letu
- Avia BH-1
- Avia BH-1
- Avia BH-1
- Piper L-4 Grasshopper
- de Havilland D.H.82a Tiger Moth
- Bucker Bü 131
- SdKfz 222
- SdKfz 222
- SdKfz 222
- B-25 a SdKfz 222
- vojáci na BMW R12
- vojáci na BMW R12
- Piper L-4 vzlétá
- Piper L-4 za letu
- de Havilland D.H.82a Tiger Moth
- Pilot D.H.82a je vzat do zajetí
- Pilot D.H.82a je vzat do zajetí
- Bf 108
- Zátiší Bf 108, B-25 a Jak-11
- DFW Albatros C.V
- Fokker Dr.I
- Curtiss JN-4
- Nieuport 11
- Royal Aircraft Factory S.E.5a
- Fokker Dr.I
- Fokker E.III
- Nieuport 11
- Royal Aircraft Factory S.E.5a
- Nieuport 11
- Nieuport 11
- Fokker Dr.I a Albatros C.V
- Albatros C.V
- Albatros C.V
- Curtiss JN-4
- Royal Aircraft Factory S.E.5a
- Curtiss JN-4
- Royal Aircraft Factory S.E.5a
- Fokker E.III
- Nieuport 11
- Albatros C.V
- Fokker Dr.I
- Royal Aircraft Factory S.E.5a
- Albatros C.V
- Royal Aircraft Factory S.E.5a
- Fokker Dr.I
- Albatros C.V
- Royal Aircraft Factory S.E.5a
- Nieuport 11
- Curtiss JN-4
- Home
- > Fotogalerie
- > Pardubice - Aviatická pouť 2003
- > Jakovlev Jak-11 / Let C-11
Přebírání a další publikace materiálů z webu Fronta.cz - druhá světová válka je bez předchozího písemného souhlasu autorů zakázáno.