Stíhací letouny, letecká válka

  • Je možné zadat více jmen oddělených čárkou, nebo jen jejich části
Pro přidání nového příspěvku se přihlašte

Nalezené příspěvky

Emrich 10.8.2003 14:27 - č. 1156
nejdřív - omlouvám se za tu taktiku - blbě jsem to zabalil...tady je opravený soubor: mujweb.cz/www/sounds/taktika.rar

no...proč srovnávají La-5FN s těžkou Bf 109G-2/R6?

dále: srovnávat Fw 190A-4 s Jakem-9U - je to ten co si myslím, ne? - těch pár mašin z konce války...prostě srovnávat mašinu z půlky roku 1944 s mašinu z půlky roku 1942 mi přijde o ničem - v té době už moc A-4 asi nepotkali. To by chtělo srovnání s Dorou.

Jinak ale můžu souhlasit se vším, co jsi napsal. Sice se v ruské technice moc nevyznám, ale takhle nějak si to představuju...jen neberu jako objektivní srovnávat obtěžkanou Bf 109G-2/R6 s klasickými Jaky... ale srovnali, vyhodnotili...a já nemůžu než souhlasit...

Ale pořád nesouhlas s efektivností křidélek La-5FN vůči jakékoliv Fw 190A nebo i D-9...

tady takovej malej rozhovor přes ICQ s dalším loverem 190tek:

E: hele, nevíš jak rychle udělala A-8 výkrut v poměru k LA-5FN?
S: Rychleji
S: :D
E: o dost?
S: nevim
S: v jake rychlosti?
S: cely vykrut by mela zvladnout za cca 2s
E: nevěděl bys přesný časy? - dohaduju se s jedním a ten tvrdí, že 190A-8 byl lepší jen v divu a v zatáčce při maximální speed...což se mi teda fakt nezdá
S: Jsem si absolutne jisty, ze zadna lavocka se roll rate 190ky ani neblizila
S: roll rate mela 190ka 160-190 deg/sec
S: nenapada me moc stroju, co by prekonaly 100d/sec
E: přesně tohle tvrdím taky...a nejen Lavočka...byl nejlepší celkově, ne?
S: Jo

tak tohle si o výkrutech myslím taky