Stíhací letouny, letecká válka
Nalezené příspěvky
|
|
---|---|
nejdřív - omlouvám se za tu taktiku - blbě jsem to zabalil...tady je opravený soubor: mujweb.cz/www/sounds/taktika.rar no...proč srovnávají La-5FN s těžkou Bf 109G-2/R6? dále: srovnávat Fw 190A-4 s Jakem-9U - je to ten co si myslím, ne? - těch pár mašin z konce války...prostě srovnávat mašinu z půlky roku 1944 s mašinu z půlky roku 1942 mi přijde o ničem - v té době už moc A-4 asi nepotkali. To by chtělo srovnání s Dorou. Jinak ale můžu souhlasit se vším, co jsi napsal. Sice se v ruské technice moc nevyznám, ale takhle nějak si to představuju...jen neberu jako objektivní srovnávat obtěžkanou Bf 109G-2/R6 s klasickými Jaky... ale srovnali, vyhodnotili...a já nemůžu než souhlasit... Ale pořád nesouhlas s efektivností křidélek La-5FN vůči jakékoliv Fw 190A nebo i D-9... tady takovej malej rozhovor přes ICQ s dalším loverem 190tek: E: hele, nevíš jak rychle udělala A-8 výkrut v poměru k LA-5FN? S: Rychleji S: :D E: o dost? S: nevim S: v jake rychlosti? S: cely vykrut by mela zvladnout za cca 2s E: nevěděl bys přesný časy? - dohaduju se s jedním a ten tvrdí, že 190A-8 byl lepší jen v divu a v zatáčce při maximální speed...což se mi teda fakt nezdá S: Jsem si absolutne jisty, ze zadna lavocka se roll rate 190ky ani neblizila S: roll rate mela 190ka 160-190 deg/sec S: nenapada me moc stroju, co by prekonaly 100d/sec E: přesně tohle tvrdím taky...a nejen Lavočka...byl nejlepší celkově, ne? S: Jo tak tohle si o výkrutech myslím taky |
- Home
- > Diskuzní forum
- > WWII ve vzduchu
- > Stíhací letouny, letecká válka
- > Výsledky hledání